dimecres, 6 de maig del 2009

Verkkokeinu!

Verkkokeinu! aix.. que estic amb el xip del finlandés. HAMACA!!! sisisisisiis, exacte! avui he anat al mercat i m'he comprat una hamaca!, De manera que ara el terradet que hi ha casa es veu així:



Malauradament avui encara no l'he pogut usar, doncs les tempertaures han baixat fins als 9 graus! :(
En tot cas en poc dies tornara a fer algu de calor! i de ven segur que l'amortatizaré!!

L'unic problema que he tingut es que m'he hagut de comprar una corda molt llarga perquè no m'hen venien de més petites.. però com no hi ha "mal que por bien no venga" he aprofitat i m'he fet això:

Que podria anomar "Suicidatrón 6000 plus, ¡Ahora con cuerda de verdad!"

Bueno de ven segur que la història de la hamaca segurià, aixi que seguiré informant!

7 comentaris:

  1. eiiii bitxu!
    m'encanta aquesta hamaca q t'has comprat!!! jejejejeje

    sas q? ningu ho diria q estas vivint en un pais tant nòrdic! jejejejej

    ia em vec a venir k kuan faci caloreta, alguna nit dormiras amb l'hamaca a la fresca! jejejejejejejjeee


    dons res!
    q esperu k aprofitis aqesta bona compra i amortitza el resta d corda q t'ha sobrat pero no fent un ganxo d suicidar-se home!!! ejejejejejjee


    apaliins buniic!

    ns veiem aviat!

    ***

    ResponElimina
  2. Preciosa hamaca, me la pido para cuando vuelvas!

    ResponElimina
  3. Pues a mi no me gusta el nuevo suicidatron... porque raspa el cuello cuando te suicidas, y deja roncha... mucho mejor suicidarte, pero suavemente. Donde va a parar!

    ResponElimina
  4. La hamaca m'encanta, però el suicidatron fa molta angunia...la vostra casa dona mol mal rollo amb tres suicidatrons, dos enciams morts, i la pareta de park sense ulls...¬¬

    Petons als dos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    P.D.: us passaré els nostres apunts d'acustica, us pixareu de riure...m'ensenyen malament aposta per riure's de nosaltres XD

    ResponElimina
  5. jajajajajajajajja
    estic amb la Laura!

    io no tornu pas a la vostra casa finlandesa!
    quin mal rollu!!!

    ara entenc pq als paisos nòrdics hi ha tanta suicidis, no es pq no els hi toqui massa el sol i estiguin depres, sino pq saburrexen tant q no saben q fer i acaben dissenyant suicidatrons!!!



    apaa nois!
    cuidevus 1 muuunt!

    ***

    ResponElimina
  6. eiii nois!!!


    aiam si publiqueu + noticies diferents!!!

    q tinc ganes d saber d vusatres i d saber com us va!


    ***

    ResponElimina
  7. Venga! k para algo no os pago,
    kiero ver mas noticias!
    Atentamente,
    alex, el vecino de arriba

    ResponElimina