dilluns, 23 de febrer del 2009

Mala sort

Sortint de Barcelona tot semblava que hagues de anar bé!, erem uns nois amb sort, el nostre vol no anava amb retard, i no ens havien cobrat el sobrepes que portavem a la maleta, l'avió anava buit i estavem assegut a la sortida de emergència, cosa que vol dir que tens 10 dits més de espai amb els seients de davant, estant francament més còmodes!

I allà estavem nosaltres, pensant quina sort de tenir un vol sense escales, sense haver de parar a Frankfurt, londres, dinamarca o alemania. De fet el nostre vol anava en linia recte i directe Barcelona-Helsinki, passant per sota de totes aquelles escales nord-eurpopees.......

i Si... ho he dit... passant per sota escales!!!!!!!!!!!!!! En aquell moment no ha sabiem, però crec que quan vem passar per sota de les escales la malasort es va apoderat de nosaltres...:

  • Només teniem una clau d'acces el pis de manera que sempre haviem de estar un pendent del altre
  • El kevin es va trencar el braç
  • Jo m'he posat malalt aquests cap de setmana
  • Les boses de plastic del supermercat les has de pagar, però no són suficientment grans per cabrali al braç del kevin, de manera que a més a més hem hagut de pagar bosses de basura normals.
  • Vaig anar al hospital, estant malalt i vaig tornar perquè estava tancat ( i avui he tornat per descobrir k ara si que estava tancat i que el primer cop realment estava obert)
  • Internet va marxar per un cap de setmana sencer, i no s'ha arreglat fins avui al matí.
  • M'he equivocat de bus i he agafat el bus 30, per un 30 k no es el k haig de agafar i m'ha portat lluny i he hagut de caminar un bon rato.

Aixi que avui he decidit que haig de trobar alguna forma de trencar el maleficí,
La primera idea que he tingut ha estat la que faria a catalunya, ¡Trepitjar merda!, però malauradament, els finésos son molt educats i no hi ha excrements de gos per carrer, a més crec que que aqui els gossos no disfruten tant les passaigades com en els climes mediterranis.
Despres he pensat ens el trèbols de 4 fulles, però simplament trobar un trèbol en aquestes contrades ja és bona sort....aixi que un de 4 fulles....
Lo de les ferradures de caball, potes de conill, i marietes de 7 punts també sembla que va força escàs..... 

Finalment per fi, he trobat la soloció! he fet una ullada a la meva habitació i he vist que el ull turc que hem va portar la txell de turquia per treure el mal d'ull està del revés!!! Aixi que l'acabo de girar i amb una mica de sort.... Farà la seva funció treient la malastrugança que tenim a sobre...

Ja diré....


4 comentaris:

  1. Tiu, el nostre vol si que portava retrás! d'un quart d'hora!
    Una altra cosa que es pot considerar bona sort va ser que només arribar a l'aeroport, va arribar el bus helsinki-lahti...

    4 8 15 16 23 42, tio

    ResponElimina
  2. Borre, aquesta mateixa tarda he trepitjat una merda, si vols te la dedico XDD
    No, ara de debó, ja veuràs com comenceu a tenir molt bona sort!!

    ResponElimina
  3. "Vaig anar al hospital, estant malalt i vaig tornar perquè estava tancat ( i avui he tornat per descobrir k ara si que estava tancat i que el primer cop realment estava obert)"

    m' encanta akesta frase xdxd

    tiu, aixo son petites coses, segur q en el fons us va dpm.Serà la maledicció causa dels numeros que et vaig escriure al regal de despedida?? Si és així em sap greu jeje

    darthalbert

    ResponElimina
  4. eiiiiiiiiiii nois!

    a peticio del david aki tniu un post meu ia k es queixa k no comntu mai ni res! ajjajaja

    pos auuu aki tens el meu graaaaan comentari!!!



    wnu nois... speru k aksta maladiccio sus acabi aviat i comnseu a disfrutar de l'Erasmus!!!


    apa buniics ens veieem ben aviat! k kda cop falta menys pq baxeu i pq nusatres pujem!


    molts ptons als 2 po a tu + david!!! ejejejje

    i ptons als mugrons x tu!!!

    ***

    ResponElimina