diumenge, 29 de març del 2009

Mukkula virtual tour

Per fi ha arribat! ja ho tinc fet! la visita virtual al mini apartament del Kevin i el David amb flash i interactivitat!
Ha portat molta feina malgrat que sense cap mena de dubte encara es pot millorar: faltaria millorar el tema de la navagació, crec que no s'acaba d'entendre massa que alguens fotos són 360.
Per veure el 360, clickar i arrestar sobre les fotogràfies!
Espero que us agradi!
----









-----
Publicitat per mi mateix:
Publicidad de mi mismo:
Publicity of my self:

Això es una visita virutal al pís que tenen doos estudiants de erasmus a lahti, estan a mukkula al edifici D porta 44, llogat per l'empresa " Oppilastolo Oy".Les fotogràfies i la programació de la aplicació són 100% originals, fetes per david.mabodo@gmail.com. La distribució i reproducció d'aquests es lliure sempre i quan s'hen respecti l'autoria.

Esto es una visita virtual al piso que dos estudiantes de erasmus en lahti comparten.Està en mukkula edificio D puerta 44, alquilado por la empresa "Oppilastalo Oy". Las fotografies i la programación de la aplicación son 100% originales, hechas por david.mabodo@gmail.com. La distribución i reproduccion de estas es libre simpre i cuando se respecte la autoria.

This is an virtual tour, of the flat which two students ara sharing in Lahti. The flat is in mukkula, building D, door 44, rented by the buissnes "Oppilastalo Oy". The pictures and the programming are totally owned by david.mabodo@gmail.com. The distribution and reproduction of each is free, while the autorship and the ownership of them were respected.

8 comentaris:

  1. GUAUUUUUU!!! David moltes felicitats! Quina pasada, s'enten molt bé, i el detall de la planta amb l'angel de visió ja és el remat. M'encanta!!!!

    ResponElimina
  2. El Conde de Montecristodiumenge, 29 de març, 2009

    ¿Qué hay en el cuarto al fondo de la cocina?

    ResponElimina
  3. Es una balconcito donde guardamos la basura

    ResponElimina
  4. Com s'arresta una foto??

    Pixels arriba, no ofrezca resistencia, es por su seguiridad.

    Tiene derecho a no alterar su balance de blancos, pues todo lo que cambie podría ser utilizado en su contra.

    Tiene derecho a solicitar un editor fotografico para que lo modifique, aún si no tiene dinero podrà usar un editor grauito como Gimp.

    ResponElimina
  5. Quina currada no? XD M'ho has d'enviar si es un flash per a fer un cop d'ull al codi i a tot en general

    ResponElimina
  6. La habitación del Borre es mejor. Kevin, te han engatusado....

    ResponElimina
  7. Mi habitación la he escogido yo... en cualquier caso, me abría engatusado a mi mismo, así que sería triunfador y pringado al mismo tiempo, de forma que se anulan y me quedo en normal.
    De todas formas, no es tan fácil determinar cual es la mejor habitación... la del Borre es más grande, pero a mi no me falta espacio, y creo que tengo alguna que otra ventaja acústica y lumínica (sobretodo lumínica: mi habitación es mas oscura por las mañanas...)

    ResponElimina
  8. Mola mazo! I el lloc es tope gran! Ho heu fete a la uni o pel vostre comte?

    ResponElimina